Bebeğimin bugun 4 aylık takibi vardi. 500gr almış. İlk 3 ay hep 1 kilo aliyodu ayda. Sadece anne sütü içiyor. Normal artik dedi doktor ama benim icim rahat etmedi. Acaba sütüm mü besleyici degil diye düşünüyorum. Miktarında sıkıntı yok hatta fazlasını sağıp buzluğa atıyorum ama besleyici olmayabilir mi artik