ogrtmnanneee Oğlum 8 aylık. Bugün ona akşam menüsü olarak kuzu pirzola yapacağım nasıl pişirmeliyim ? Tarif eder misiniz ?
JackDaniels ogrtmnanneee Döküm tavada çeviriyorum ben önlü arkalı. Piştikten sonra azıcık tereyağ atıp altını kapatıyorum. Hem yumuşacık oluyor hemde içi sulu kalıyor yüksek ısıda pişirmelisiniz. Aifyet olsun minişinize😍
mamanveutdormir ogrtmnanneee instagramda görmüştüm herşeyiyiyenbebek sayfasında fırın poşetinde 150-160 derece yavaş yavaş pişirin veya düdüklüde çok az suylada pişirilebilir diye anlatıyordu sayfaya bakabilirsiniz
ogrtmnanneee JackDaniels Yüksel ısında önlü arkalı nasıl pişiyor kurumuyor mu ben düdüklüde su da pişireyim diyorum
Elfvli ogrtmnanneee cok şu koymayın ama. O zaman haşlama et gibi oluyor. Ben aroma katsın diye soğan sarımsak ekliyorum. Biraz zeytin yağı. Domatese alerjisi yoksa domates sosu da koyuyorum. Kendimiz de öyle yediğimiz için güzel oluyor.