1prensannesi06 Mariposa kesinlikle katılıyorum boynum çok ağrıyor şuan mutfak dolabını hala silmedim bakalım bekliyorum 😅😅
Ece 1prensannesi06 valla kuzum planlamazsam karışıyor nereden nasıl başlayacağımı şaşırıyorum hele iki bebeyle planlı olunca daha kolay oluyor yada bana öyle geliyor 😅
Kadifemsii 1prensannesi06 Allah kolaylık versin 😀 ben temizlik yaparken bir kere ara Verdimmi o iş bitmiyor sen yine iyi yapmışsın
1prensannesi06 Kadifemsii teşekkürler 💕benimde öyle olurdu zor kalkıp yaptım 😅 ama dolapları silecek halim kalmadı belki mutfak dolapları yarına kalır tuvaleti banyoyu yıkayıp bitiricem bugünlük işimi sanırım 😅 yarında camlarla mutfak dolaplarını hallederim :)
Kadifemsii 1prensannesi06 en kötü arefe gününe de bir iş bırakırsın . Camlar çok yorucu olur mutfak dolapları da yorucu ikisini aynı gün yapma bence
1prensannesi06 Kadifemsii bilmiyorum ki ya da dediğin gibi yaparım canım bugün bile o kdr yorulmuşum ki sırtım çok ağrıyor :(
Kbrbisi28 Baslayamadim ki bitireyim 😁🤭 ya tam baslamaya niyetleniyorum kizim durmuyor esimde ben gelince yaoariz diyor onada kiyamiyorum yorgun geliyor 😔 aslinda evim temiz ama genede temizlik şart
Honeybear 1prensannesi06 bitirdim çok şükür bende ya çok detaylı bi temizlik yapmadım ben evi süpürüp sildim toz aldım duvarları sildim mutfk dolapları felan elimin alabildiği her yeri sildim kapıları koltukları sandalyeleri tablo felan herşey biti çok şükür bi tek tuvalet kaldı onu en sona bıraktım duşa kabini ovalıycam o kadar
Efesininannesi35 1prensannesi06 dün başladım ama oğlan bugün hasta olunca yarım kaldı. Bende halılarını yıkadım dün mutfak dolaplarını sildim perdelerin bir kısmını yıkadım bir kismi duruyor işte.
1prensannesi06 Efesininannesi35 çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir iş hallolur önemli olan bebişiniz boşverin kalsın kalırsa da iş💕
cemreninnannesii 1prensannesi06 ay bende bugün süpürdüm sildim her gün yapıyorum bebem yürüyor totosunun üstüne oturduğunu nadir görüyorum yarında halılar geliyor yıkamadan bugün camları sildim perdeler yıkandı yarın mutfak dolaplarını silceö inşallah amin
Efesininannesi35 1prensannesi06 sağolun inşallah iyi olur bir an önce bende salladım bugün işleri zaten oğlum iyi olursa biter olmazsa böyle kalacak mecbur teşekkür ederim 🙏
Muhasebeciana 1prensannesi06 calistigim icin aksamlari kizim uyuduktan sonra yavas yavas yapmaya calistim sadece gunluk temizligim kaldi 😃