derenay Aptamil (ar) kullandim kabiz yapti degistirmek zorunda kaldim ondan önce bebelac gold (ar) almistim memnundum fakat kilo aldırmıyodu dünde internet yorumlarina bakarak SMA Confort aldim onu deniyorim bakalim o nasil gelicek memnun kalirsam onu devam edicem zaten 6 aylik olucak