Durubebekannesi 5-6-7 kaşık olarak ölçü var ben 1 numarada 4 kaşık veriyordum yetiyordu üstünede süt veriyorum bu 2 numaradada aynı şekilde 4 veriyorum bişey olur mu illa 5 kaşık mı vermeliyim
Daenerys Durubebekannesi hayır tabiki ne olacak😅 bebeğiniz me kadarla doyuyorsa o kadar verin. 1 ölçek 30 ml . Hiç bir farkı yok. 2 numaraların sadece içeriği daha zengin balık yağı falan koyuyorlar