Mer-seL Lohusa kanamam 10.günde bitti. 14 gün oldu doğum yapalı. Bu kadar kısa sürmesi normal mi? İlk doğumumda 45 gün sürmüştü 🤔
Wanderlust Mer-seL benim de o kadar surdu ilk reglimi de 11.ayda oldum doktorum normal dedi iki bebekte de farkli olabiliyor endise etmeyin soncuta yas vs bircok bunyemizde degisen var her sene o yuzden onlar arasinda da farklilik oluyor
Mer-seL Wanderlust haklısınız yaş farkıda var. Zaten hamileliğimde bi değişik geçti. 30 yaşındayım ama baya bi yaşlandm bence😅😅 sezeryan iki doğumumda bu arada. Belkide sezeryanla alakalıdır
Daenerys Mer-seL öyle gibi oluyor hatta ben ilk gün çok fazla kanama oldu diye bitti demiştim kendimce mantık uydurmuştum 😂