Kızlar ben çalışan bi anneyim. Tecrübesizim ben okuldayken mama veriyoruz ama 3 gibi falan eve gelince ilk emzirmemi yaparken bebeğim emme bitimine doğru kaka yapıyor her gün böyle sebebi nedir sütüm mü yaramıyor ne ben yukardan veriyorum hanfendi aşağıdan hemen çıkarıyor zaten çok kilo alan bi bebekte değil reflü sorunumuzdan dolayı birde benim ilk emzirmemde kaka yapınca kafam karışıyor sebebi ne ola ki