Minikliya Busraaa333 kızım anneyi 5-6 aylıkken söylüyordu :) 1 yaşında şuan ismimi söylüyor anne baba dede annane gel filan diyor 😄
ofkelisirin Busraaa333 kzıım 7 bcuk aylık Bayadır baba baba diyo bide ben tinkiminki dipsi diyom o da lala diyor hafızaya almş 😅😅😅😅 tabi lalalalala diye
sevim_kos Minikliya maşallah çok çabuk konuşmuş :) inşallah ben de duyarım anneyi yakın zamanda. Ağlarken anneye benzer ses çıkarıyo o zaman bile içim akıyo bi de anne dese çıldırırm heralde 😄
Busraaa333 FmBetull ezberledi mi yani 5 aylıktan sonra hep bababa demeye mi başladı yoksa sadece baba dedi konuşmaya çalışırkenmi
FmBetull Busraaa333 ezberledi sürekli babababa sonra anne falan açıldı gitti şuan 1 yaşında bi çok kelimesi var.
Busraaa333 Egeberk hahahah😀😀😀 masallah peki 7 aylık ilk baba dedikten sonra hep demeye başladı mı yoksa bi kerelik gibi mi
Egeberk Busraaa333 yok devamlı dedi ağlarken , oyun oynarken her saniye ya 😂 baba dediği an birdaha hiç susmadi
ofkelisirin Busraaa333 sağolunn Bebek lafı sever sürekli faklı kelimeler dillendirin duysun söylemese de bilir alır daha sonra söyler her bebekte zaman aynı değil 😊😊
Busraaa333 ofkelisirin bizimkine söylüyorum hep bi sürü konuşuyoruz ama agudan başka anlamlı kelime çıkmıyor agu da anlamlı değil ama en azından bişey yani 😀
da_da Benim oğlum 5 aylık olduğunda bababa demeye başladı. 5 aylık öncesinde de kendince birşeyler söylüyordu. Ağlarkende annneee diyo 😅