Hanımlar bebeğim 10 aylık ek gıdaya geçtik geçeli yemeğe çok iştahlı değildi zaten ama son 2 haftadır falan asla evde yemek yemiyor. Anneanneye babaanneye gidince orda ne bulsa yiyor fazla fazla ama evde ne yapsam da yemiyor. Acıkınca sadece emmek istiyor. Sebebi nedir acaba var mı benim gibi olan çözüm önerileriniz nedir