Merhabalar 🤙 bebeğim 4 aylık olmak üzere genelde kucakta hafiften bacaklardan tutup gezdiriyorum yani bir elimin poposuna destek yapıp oturur gibi, az önce Instagram da bir video gördüm kadın 4 aylık bebeğini oturtmaya çalışıyordu altına yorumlar yapılmış kimisi çok zararlı demiş kimiside doktorumuz bize destekli oturabilir dedi demiş 🤷 nedir bu konudaki fikirleriniz ne zaman destekli oturmaya başlayabilir 🙄