DenizKizi EmrEGEbru valla bu kaçıncı acılan post😂 ne dertliyiz valla bende bilmiyom daha 2 bucuk aylik benimki cok takmiyorum daha bebegim bi altı aylik olsun kendime bakmaya başlayacam insallah😂😂
Asli91 EmrEGEbru en kilolu halimde bile böyle göbeğim yoktu. İki ay oldu doğum yapalı göbeğim benden bağımsız takılıyo 😂 bide tuhafıma gidiyo. Doğumdan bi ay aonra korse kullanmaya başladım ama sürekli takamadım 5-6 cm incelme oldu. 5-6 ayda anca düzeliyomuş.
EmrEGEbru DenizKizi hamilelik öncesi göbek nedir bilmezdim 😄 bu yüzden sanırım takıntı yapıyorum kalan göbeği kendime 😄 Bizde 2 aylık olduk. Korkuyorum sonraki aylarda hiç gitmezse diye 😄
EmrEGEbru Asli91 doktorum bana korseyi önermedi o yüzden ne sardın ne korse kullandım. Zararı var mı yoksa yararlı mı bilemedim bi türlü 😕
Asli91 EmrEGEbru ben hiç sormadım doktoruma. Sımsıkı bişey takmıyorum zaten. Doktorlarında görüşü değişiyo burda okuduğum kadarıyla.