Kızlar bebeğim uykuda başını bı sağa bı sola çeviriyor . İnliyor bazen bide . Sanki sancı felan olurda inlersin ya öyle bişey . Gazdan dolayı olabilir mi sizce . Üzülüyorum elimden bir şey gelmiyor. 🥺 Uyanıkken de sürekli ağlıyor . Yediriyorum gene ağlıyor . 3 buçuk aylık. Ne yapacağımı şaşırdım .