Bal-Kaymak Zeyno123 9.ayda istiyorlar. Beni de aramışlardı. Doktorda yaptırdık deyince tahlil sonuçlarının fotolarını istediler. Ama 8 ayda bilmiyorum bizden istenmedi.
annesininbaliii Zeyno123 bizde 8 aylık olduğumuzda vercez hatta özellikle d vitaminine baktır dedi ebemiz bakalım.
ofkelisirin Findiks parmaktan mı alınıyor canım bende çok stres yapmıştım nasıl olcak bu iş diye mayısta bizimki de 🙄