AlyaMiraTy 3 günlük anneyim, hangi mama en iyisi veya mama alırken nelere dikkat etmek gerekiyor içindekilerin neyine bakılıyor tavsiye verebilir misiniz?
Deletedmom_45 AlyaMiraTy onceklikle rabbim anali babali büyütsün annelige hosgeldin :)) her bebek farklidir ama bebegin 2 hafta sonra felan gaz sorunlari basliyor butun piyasadaki mamalari denedim hepsi gaz yapti engel olmadi gaza hipp organik combiyotik aldim o kadar icerigi temiz anne sütüne yakin ki cook memnun kaldim 0 gaz oldu ve kilosuda gayet iyi oldu tabi her bebek farklidir 🌸
Bhr28 AlyaMiraTy hipp combiotic ya da aptamil comformil tercih edebilirsiniz. Doktorumuz hipp combiotic önermişti ilk 3 ay onu kullandık, daha sonra kızım onu içmek istemeyince aptamile geçtik. Sinirimi daha kolaymış bu mamaların o yüzden gazlı olan bebekler için iyi deniliyor 😊
tarihcianne61 AlyaMiraTy Benimde sütüm olmadığı için 2 haftalıkken mamaya başladım. Hipp en iyisi olduğu için onunla başladım. Çok aşırı gaz sorunumuz olmadı ama çok fena kabız oldu. 3 aylıkken bebelac golda geçtim. Çok memnun kaldık ne gaz ne kabızlık ne kusma hiç biri olmadı. 6. Ayından sonrada normal bebelaca geçtik hala kullanıyorum çok memnunum. Ama her bebek farklı bizde iyi olan sizde olmayabilir.
winnie-the-pooh AlyaMiraTy hipp organic combiotic 💫 bebelac gold kullandım aşırı gaz yaptı içerken bile çocuk ağlıyordu sma kullandım oda çok kusturdu
Busra-04 Kader477 hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi:) biz holle kullanmıştık hastanede ilk doğduğunda onu vermişlerdi sonrasında eve de onu aldık gaz sorunu falan olmuyor bebekler genelde bunu kabul ettiği için kullanıyoruz dedi de hastanedekiler
minikbabyy AlyaMiraTy allah analı babalı büyütsün😇 sma comfort kullanıyorum hem öyle aşırı gereksiz kilo aldırmıyor hemde gaz sorunu hiç olmuyo mama içerken bi yandan pırtlatıyor😜
Denizvepasa AlyaMiraTy ilk doğduğunda eşim bulamadığı icin eczaneden hipp organik almış. Bir süre onun cok aciktirdigini fark edip sma optiproya gectik. Su an 3 aylik sma kullandim fakat sut alerjimiz cikti. Raporlu evolvia kullandim o da ishal ve kusturdu. Buyuk ihtimalle sma bebegimi kabiz yapiyordu ve ben yeni anladim bunu :( sma comfort kullandim ilk gun bir seyi yoktu ertesi gun tam 5 saat boyunca gaz sancısı yasadi. Bugun doktordan sonra eger alerjik mamaya devam etmeyelim derse hipp combiotik neyse onu alacağım. Bence hangi mamayi alirsaniz alin basta en küçük gramajlı olani deneyin.