ysmnnnn Kızlar 2 aylık bebişim göğsümü emerken çok hava yutuyor göğsümü bırakıp bırakıp tekrar tutuyor bu da çok gaz yapıyor var mıdır buna çözümü olan
Alpylmz ysmnnnn yok galiba ben bulamadım bende 2 aylık olcam mayos 3 te bırakıyo emiyo aç degil sancıdan öyle oluyo zaten