Kızlar ablamın 2 aylık bebegi var zavallı bebeğimiz başından her olay gecti doktorlar ciorci gibi bi hastalık bunda var dedi şükür sonuçlar temiz çıktı küvezde kaldı omzunu kırmışlar şükür oda iyi oldu yeme sorunu var şuan oda düzelir zamanla inş ama öyle uzanmıştım aklıma geldi size sorayım dedim belki bilgisi olan vardır bebegin bir gözü kapalı az bile açıyor doktor 6 aya kadar bekleyelim dedi olmassa ameliyat kaparız dedi birde kulaklarının şekli bozuk ablam onlarıma düzelttirmek istiyor ileride üzülmesin diye bunları yaşayan oldumu acaba hiç kulak ve göz konusunda