Yasineriminannesi evet evet bak benimki de öyle sulu yapıyo ama çok ıkınarak yapıyo dediğim gibi nasıl biz yeni bişey yediğimizde vücut tepki verir onlarında aynı daha bebekler yeni yeni vücutları alışıyo bağırsakları ilk defa yeni şeylerle karşılaşıyo, sen onu rahatlatacak şeyleri yedirmeye çalış canım 7. Aydan sonra iyice alışır inşallah zaten, az az yedir su içirmeye çalış karnına gaz masajları yap 😊