Merhabalar hanımlar. Oğlum 18 aylık ve birkaç zamandır sinirlenince kafasını vurma huyu edinmiş. Yere yatıp vuruyor, ayaktaysa kapıya falan vurmak istiyor. Kucağımızdaysa da eliyle kafasına vuruyor. Bu durumdan aşırı rahatsızım ama o anlarda nasıl yaklaşmam gerektiğini de bilmiyorum. Var mı bu durumu yaşayan, çözüm bulan? Nasıl geçecek ☹️