Hilal_48 3. Ayında geçti benim bebegiminki canım. Nedeni de önemli idrar kültürü kan azotu felan bı sürü bişe alıp bakmistilar . Bir şey çıkmadı bazı annelerin sütü yaparmış normalmiş . Seninki neden onu bilmek lazım . Yeterli besleniyor dimi . Zorla felan uyandır emzir sürekli . Ben yapışık geziyordum .