ASYA123- ay yemin ederim aynıyız. İlkinde psikolojim bozulmuştu resmen bu sebeple 8 sene çocuk yapmadım. Şimdi çocuğun önünden yemek alıyoruz çok yedi diye🤭2.de saldım kendimi yerse yer yemezse yemez. Yendiği kadar diyorum bunun da uykusu yok be anam uykusuzluğu öldürüyoe beni. Uykusu var ama uykuya direniyor. Huysuzluk yapıyor o da