Babygazman Merhaba kızlar 4 ay 10 günlük oğluma sağlık ocağından ebe devletin bu verdiği kan damlasını verdi. Kullananlar önerirmisiniz? Yada sizler neler kullanıyorsunuz ? Kullandıysanız yan etki falan yaptı mı ?
BusraAsel Babygazman merhabaa bizde 4 aylikken saglik ocagi vermisti 1 hafta kullandim bebegimin vucudunda kizarikliklar ve kabarciklar olustu yan etki yapti. Doktora goturdum vitagil fer adinda bir damla verdi onu kullaniyoruz suan 11 ayligiz buzamana kadar hep bunu kullandik memnunum yani 😊
heymom__ Babygazman bize de verdiler araştırdım biraz ve bebekler için uygun olmadığını ciddi yan etkisi olduğunu okuyunca direk attım çöpe doktorumuza danıstım sidefer önerdi onu kullanıyorum