SeninAnnenBirMelektiYavrm Selam kızlar nasılsınız bebişler nasıl desteksiz oturuyorlar mi biz oturmaya başladık iki üç dk falan oturuyor. 3 tur dönüyor ek gıda süreci güzel gidiyor azcık kabız olduk☺️ sizler neler yapıyorsunuz
Gryffindor SeninAnnenBirMelektiYavrm Ya konu ile alakasız ama dün göz için post açmıştınız gösterdiniz mi doktora
Deletedmom_23 SeninAnnenBirMelektiYavrm Desteksiz oturabiliyor. Dönmeye başlayalı çok oldu zaten. Geri geri sürünüyor. Sanırım emeklemeye çalışıyor çünkü dizlerinin üzerine kalkmaya çalışıp devriliyor☺️Ek gıda günde 3 kez devam ediyoruz. ☺️ 2. dişimiz çıktı. Şimdilik şükür her şey yolunda☺️
SeninAnnenBirMelektiYavrm Gryffindor aa evet haber ver demiştiniz unuttum 🙈 gittik pek önemsemedi doktor isterseniz göz doktoruna gidin dedi randevu aldık yarına ama bugün baktım gitmiş bisey kalmamıs yarın randevuya gidip gitmemekte kararsızım
SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom_23 ben iki öğün veriyorum 8. Ayda üçe geçeriz dedi doktor. Daha diş yok 🥲
Gryffindor SeninAnnenBirMelektiYavrm Anladım geçmiş olması iyi bir şey o zaman. Geçmiş olsun tekrar💕 benim bebiş 8 aylık olacak o yüzden post üstte kalsın diyerek uzaklaşıyorum 😃
Deletedmom_23 SeninAnnenBirMelektiYavrm Biz de 3 le başladık doktor reçetesiyle☺️ çıkar dişler daha zaman çok. İlk diş rahat çıkmıştı ama 2. diş biraz zorladı bizi
SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom_23 biraz huysuzluk var bi kac gündür doktor kabarmış çıkabilir dedi üstten bakalım beklemedeyiz ☺️