Metemervehan Benim bebeğim de 3 aylık oldu dün. Doktora götürdük. Sizinle aynı şikayetlerimiz vardı 2.ayından beridir. Uyuyamıyodu dalamıyodu huysuz oluyordu filan. Bi şey onu huzursuz ediyordu. Kakasında da mukus vardı sadece. Bir de burnunda hırıltı vardı. Alerjiden şüphelendi doktorumuz. Ama alerji testi küçük bebeklerde net sonuç vermiyor dedi. O yüzden test yapmadı.Sebebini bulmak için deneyerek gideceğiz dedi. Laktoz intoleransı olabilir dedi. Uykusuzluk yapıyormuş, laktozu sindiremediğinden rahatsız olup uyuyamıyormuş bebekler. Relactaz damla verdi. Kullanıyoruz bakalım. 1 hafta kullanın bi rahatlama olmazsa tekrar gelin dedi. O zaman da süt ürünleri diyetine başlayacağız. Çünkü alerjiden şüpheleniyor doktorumuz. Sizin de bu tarz sorunlarınız varsa bi danışın isterseniz alerji için.