Glsm45 21 gün önce doğum yaptım.hiç iştahım yok çok zor yemek yiyorum.herşey aşırı kokuyor midem bulanıyor.acaba bu bi süreçmi böyle yaşayan varmı.sütüm için endişeleniyorum