Merve9812 Bebeğim 4 aylık 2 aydır diyetteyim ama meme reddi tavan yapıyor . Ac biliyorum ama zar zor alıyor almıyor . Ne yapmam lazım artık tükendim sütüm azaldı baya . Acaba karnı agrıypr diye huy etti memden korkuyor olabilir mi ?
Murvetaltn26_ Merve9812 benim bebeğim de 4 ay 12 günlük 3 aylıkken meme reddi yaptı açlıktan ağlama krizine girdi bende mecbur mama verdim sadece uyurken emiyordu ve gece acıktığı zaman emiyordu simdi kendi haline bıraktım acıktığına emzirmeyi teklif ediyorum emmek isterse emiyor istemezse mama veriyorum