Arkadaşlar dün tüm gün hastaydım gece en son 10 da emzirip uyuyakalmışım 4.30 da uyandım yavrumu emzirdim. 6.30 saat aç kalmış oldu kuzum çok morelim bozuk ağlayıp duruyorum bebeğimin beyni etkilenmiş midir ? Normalde 3 4saatte bir emziriyordum ilk defa böyle birley oldu çok üzgünüm 😔