MatmazelDeniz Hakkını yiyemem çok çok zor bi bebek değil. Her bebek kadar. Ben yetememekten korkuyorum. Annelik hala olmak gibi değil zaten. Ben hiç cocuk düşünmedim. Ama Rabbim çok şükür bana en güzel hediyesini verdi. Bide eşime de hiç güvenmiyorum. Ne hamileliğim ne lohusalığım hiçte başkalarınınki gibi geçmedi. Kavga gürültü oldu sürekli. Doğuma bile küs gittim ben. Sancılarım başladı onu aramadım annem aradı doğum başladı diye. Bi tane benek bana yetiyo çok şükür. İkinci bi bebek benim için çok zor olur. Allah isteyen kadınlara versin.