Gulsen
[bilinmeyen] seslerini kesfediyorlar o bagirinca bazen bizde tekrar ediyoruz cok hosuna gidiyor gülüyor 🤗en güzel halleri
Meryem_
Benim kizimda 3 ay 21 günlük iki gündür bas bas bagriyo agliyo delircek gibi oluyorum biyerine bisey mi oldu agrisi mi var diye kendi kendimi yiyorum...neyi var neden böyle yapiyor bilmiyorum.sanki cani yaniyomus gibi agliyo sonra susuyo gülüyo. Hic böyle yapmazdi cok sakin bi bebekti
Cilek_bb
[bilinmeyen] kendi sesini keşfediyor yada kucak istiyor olabilir .4,5 aylık benim oğlum o da aynısını yapıyorum
Helin
[bilinmeyen] canım benim kizimda 2 10 günlük aynı sıkıntıları bende yaşıyorum uyutuyorum ara ara gözlerini açıyor ben yoksam başında basıyor çığlığı uyukudan agliyarak uyanıyor sagligindada bir sorun yok çok şükür nazarami geldi acaba bebisler kızlar başka aklıma bişi gelmiyor 😊
Cutebaby
[bilinmeyen] büyüme atağı galiba hiç sıkıntı yoksa ben büyüme atağı diyorum
Cutebaby
[bilinmeyen] bana da az kaldı bende yaşayacağım 3 ayda yaşadık bakalım sıra 4 de
Ayberen
[bilinmeyen]
Benim kızımın ismi de asya :) 4 ay 5 günlüğüz bizde de var aynı durum canım. Geçen kendi kendine çığlık atıp keyifleniyordu. Hatta kuzeninin gözlerine bakıp bağırdı uç kere kızar gibi. Şaşırdık kaldık..
Helin
[bilinmeyen] unutma bir bebeğe ilk olarak anne babanın nazarı değer 😊
Helin
[bilinmeyen] aynen bende öyleyim valla uyurken bile özlüyorum
Helin
[bilinmeyen] 😊
Gulsen
[bilinmeyen] aynen oyle ama napcan ☺☺
Melis18
[bilinmeyen] biz de 4 aylığız doğduğundan beri agliyor ama bu son zamanlar artık sesinin son volumunun nerede olduğunu anlamaya çalışıyor gibi 😄özellikle 4 den sonra yatana kadar çığlık çığlığa agliyor bütün enerjim bitiyor 40 günü bekledim geçmedi 3 ayı bekledim geçmedi ağlama gecmiyor artık umutlarım tukendi
Cilek_bb
[bilinmeyen] walla ben de öyleyim yemek falan yiyemiyorum wc ye bile zor gidiyorum Bu ay böyle geçecek