Ben de tekli olanlarla sıkıp aspiratorle cekiyodum ama hicbi ise yaramadığını gördüm.Sadece o görünen kısmı temizliyodu.Son 10xgundur serum u 2,5 biri 2,5 biri olmak üzere yan yatırıp sıkıyorum sonra sırtına patlamıyorum.ayrica günde max 2 kez çekin dedi doktorumuz.Suan çok daha iy8 nefes aliyor tavsiye ederim osman gonulal in videosu var ona bakıp ogrenmistim.yan yatırmaktan korkarım derseniz de çocuğu düz tutup kucag8nizda yapabilirsiniz