Esracim Kızlar bu tulumlarin altına pijama giydirmeden giydirilir mi acaba. Serin bir memlekete gideceğiz ama oğluma uygun pijama bulamadım yani bedenine uygun 8 aylık. Tulum almayı düşünüyorum ama acaba pijamasiz giyse üşür mu bilemedim.
Babe Esracim gideceginiz yer neresi?Türkiyedeyseniz bence sadece kisa corap yeterli ama yurt disina cikacaksaniz gittiginiz yerin iklimine gore degisir
Esracim Babe Malatya'ya gidicez. Akşamları serin oluyor dedi annem. Biz Urfa'da yaşıyoruz. Burası 41 derece. Ve burda satılan kıyafetlerde hem iklime uygun getirmisler hiç uzun don bulamadık 🙁
Esracim Babe Malatya'ya gidicez. Akşamları serin oluyor dedi annem. Biz Urfa'da yaşıyoruz. Burası 41 derece. Ve burda satılan kıyafetlerde hem iklime uygun getirmisler hiç uzun don bulamadık 🙁