Ozgemre Anneler doktor mama takviyesi yapalım dedi en iyi hipp diye duydum kullanan var mı birde meme arkasına hemen mama mı veriyosunuz sormayı unuttum yoksa bi beslenme mama bi beslenme meme mi
minikbabyy Ozgemre bizde öyle gidiyorsuk meme reddi yaptı bebeğim aslada almıyor dikkat edin derim. Biberonla vermek yerine şırıngayla verin zor olur biliyorum ama biberondan içmesi daha kolay olduğu için 1-2 ay içinde sizi bırakır. Mama konusuna gelincede sma comfort veriyorum bi yandan mama içerken bi yandan pırtlatıyor☺️
Nilunas Ozgemre canım bebeğin seni yönlendirecek önce azar azar vermelsiin bak ne kadar içiyor. Ona göre bir saat düzeni oluşuyor. Doktoru bize önce emzirmelisin demişti. Ben 6 ay humana kullandım çok güzeldi hipp te çok güzel 2si de hemen karışıyor tortu bırakmadan kabız felan da yapmadı sma da denedik o biraz farklı geldi. İmkanınız varsa hipp çok güzel 🤗
Hilalclk44 Ozgemre bende mama ve meme veriyorum şuan 5 aylık olacak doğduğundan beri veriyorum bnde çünkü doymuyor tek memeyle ama şunu unutma memeye benzer biberon alman gerekiyor çünkü ileride tutmaz senin memeni Philips avent yada nuk markalı anne göğsüne benzeyen biberonlar var onlardan al bn ilk Philips avent şimdi ise nuk kullanıyorum çok memnunum 😊 önemli olan bebeğinin seni bırakmamasi bide sürekli mama verme ilk seni emsin sorna mama ver 🌸
Mrv_cnl Merhaba eğer sütün öğünü için yeterli ise bir meme bir mama yapabilirsin ançak eğer sütle doymuyorsa önce emzir sonra peşinden mala da ver ki doysun ve ağlamasın, büyüsün. Bende hipp cambiotic kullandım memnundum.
Burcuanneoldu Sma comfort kullandık biz çok çok memnunuz eğer sütünüzle doymuyorsa yarım saat sonra ayına uygun miktarda hazırlayıp yedirin. Ama meme mama gittiğimiz için yalancı kabızlık sorunu yaşadık ona dikkat edin
Arasanne Hipp organik oldugu için gaz sorunu yapmıyor. 6 aydır kullanıyoruz. Piyasadaki en pahalı mama bnce. Önce meme teklif et sonra mama ver. Mama mideye oturuyor hemen tokluk hissi olusturuyor. Mamadan sonra meme zor alır.
Ozgemre Nilunas Elimde hipp te var sma da var doğduğunda sma almıştım şimdi bir de hipp aldım daha iyi dediler
Hilalclk44 Ozgemre şimdi şöyle sen söyleyince bı baktım uç kısmına nasıl bişe diye çünkü hiç bilmiyordum o markanın biberonu var diye güzel uç kısma hani benim demek istediğim tek özelliğinin anne memesi gibi olması sen şimdi elinde olduğu için daha iyi bilirsin benim soylediklerimle uç kısmını karşılaştır resimlerden ona göre bı kadar verirsin kuzu ♥️
Betlcelik Ozgemre Bebelac kullanıyorum ilk bir ay 2 saatte bir veriyordum sonradan 3 saatte bir veriyorum mamayı. Emzirmenin üzerinden 1 saat gecmediyse daha direk mama veriyorum yoksa emziriyorum 5 aylık bebeğim
Burcuanneoldu Lina06 Lina06 kaka yaptığı zaman katı değil ama 3 günden önce yapmama sorunu. Bazen 5 bazen 7 gün. Başka bir sebep söylemedi doktor bende etrafımda aynı sorunu yaşayanlarla ortak özellik olarak mama meme şeklinde beslenmeyi buldum ve ona bağladım. Umarım hiç yaşamazsınız 🙏🏻
Burcuasya Ozgemre hangi mamayı kullanırsanız kullanın içinde Omega asitleri var mı bakın DHA ara biz sma da bulduk bu asitleri