Sbtgjyrtetuu Evet kızlar kızım ağustos ayında yaşına girecek ve biz ikinci çocuğu istiyoruz. Hamilelik ve doğum sonrasındada kızımıemzirmek istiyorum ne yapmalıyım
Tuba Sbtgjyrtetuu bende yasini doldursun öyle ikinci cocugu istiyorum diyordum hamileyken. oglum suan 5 ay 26 günlük ve meme delisi. o yüzden bu süreci 2-2,5 yas‘a erteledim. bence biraz daha bekle, bebegin emsin ve yararlansin sütünden annesi☺️
Damla33 Sbtgjyrtetuu hamileyken emzirebiliyosn belli bir aya kadar diye biliorm doktorunuzada bi danışın onlar daha iyi bilgi verir 😊
Kavunicibalik Sbtgjyrtetuu hamileyken emzirebilirsiniz. Doğumdan sonra da ikisini birden emzirebilirsiniz. Tandem emzirmeye bir göz atın.
Caglaa Yoyoyo191218 yatak odasina kadar girin istiyorsanız 🤭 yani karar vermişler baska bisey soruyo arkadaş yapiyimmi demiyoki, 🤦
Ocakhaziran Tuba yani benim oğlumda 6aylık ve ikinci çocuk düşünemiyorum bile yargılamıyorum asla merak ediyorm bebeğiniz rahat mıydı gebeliğiniz nasıldı
Pembis Emzirmek meme ucunu uyarır Buda rahmin kasılmasına sebep olur ve gebelik düşükle sonuçlanabilir. Sütünüz varken bebeğin nasibini kesmeyin bence 2 yıl emsin acele etmeyin ☺️
Deletedmom0015 Pembis bu bilimsel mi çünkü bence emzirirken meme ucu uyarılmıyor kıdıklanmıyorum bile eskıden evet ama bebek emzirken sanmıyorum
Fatosumum Komşum 40ından sonra hamile kaldı 4 aylık olana kadar emzirmesine izin vermiş doktor emzirdi lakin 6.buçuk 7 aylıkken doğum yaptı 2.çocuk küvezde kaldı ve çok zor günler geçirdi üstüne bi de prematüre olduğu için bakımı ve sağlık konusunda da sıkıntılar ortaya çıkıyo tabi kişiden kişiye değişir bi çok kişide hamileyken ve doğum yapınca emzirmeye devam ediyo hiç bişey olmuyo Allah büyük😊
Kerem0630 Fatosumum canım herkesin bünyesi farklı ne insanlar var 40 çıktıktan sonra hamile kalıp çok normal bi şekilde evladını dünya ya getirip hiç bırakmadan emziren olacağı varsa olur ilk çocuğu olmasada olur muştu rabbim bileceği iş tıp vs hepsi bahane rabbim bilir ol der olur öl der ölür rabbim evlatlarımızı korusun rabbim şifa versin hepsine 🙏🏻
NekwaSultan Sbtgjyrtetuu tavsiyem 2 yasini doldurtman canim. 2 çocuğumun arasında 3 yas var ve cok memnunum. By ağustosta büyük 4 minik 1 yasina girecek. Hamilelikle büyüğe bakmak zor gelebilir o yüzden onun sana encok ihtiyaci olan dönemi atlat derim😉
Mineebd Sbtgjyrtetuu oğlum şuan 8 aylık ve 14 haftalık hamileyim. Düşük tehdidim vs olmadığı için hem kadın doğum dr’um hem çocuk dr’um emzirmemde bir sakınca olmadığını söyledi. Şuan hala emiyor. Ama bebek 6-7 aylık olduğunda muhtemelen memeden keseceğiz.. sonrasında emmek isterse kardeşiyle beraber emzirmeye devam edeceğim ☺️
aysealtuntas Sbtgjyrtetuu benim kız kardeşimde ilk çocuğu 6 aylıkken 2 çocuğa Hamile kaldı ve doktorunun gözetiminde 7 buçuk aya kadar emzirdi Doğumdan sonra 2 sinide emzirdi yani hiçbişey engel değil bunları doktorunuz da kontrolünde ilerletin bence 🤗
Yoyoyo191218 Caglaa Espri mi yaptınız şimdi? Ona göre gülücem. Çocuk yapmak istedigini buraya yazan kişi zaten yatak odasının kapılarını açmış girelim diye. Açan degil de giren mi utanmalı😯
Balannesi Sbtgjyrtetuu Bu konu biraz sıkıntılı bir durum 😊 Öncelikle hamileliğin ilk aylarında düşük riskiniz varsa emzirmek rahim kaslarını çalıştırdığı için önerilmiyor. Böyle bir risk yoksa hamileliğiniz biraz ilerleyene kadar emzirebilirsiniz. Fakat hamilelik ilerlediğinde hem bebeğe sizden vitamin gideceği için hem de süte gideceği için halsiz kalma ve tam verim sağlayamama durumu var. Birde ilk bebeğinizin psikolojik durumu var. Öncesinde bıraktırırsanız unutur fakat sonra ikinci bebeğinizi emzirirseniz kıskançlık durumu ilgisiz hissetme olabilir. Tandem emzirme var evet ikisini de emzirebilirsiniz fakat yenidoğanın anne sütüne ihtiyacı daha fazla olduğu için biraz sorun yaşayabilirsiniz.
Caglaa Yoyoyo191218 espri yapmadim gayette normal söyledim. Ayrıca dedigim gibi arkadas bebek yapıyımmı diye sormuyor emzirebilirmiyim diye soruyor yani yatak odasini açmış olmuyor 🙄
Edizin_Annesi Yoyoyo191218 kesinlikle haklısınız.. çocuk yapmaya karar vermiş zaten şimdi kucağındakinin rızkını bizim kararlarımıza ve yorumlarımıza göre verecek
Yoyoyo191218 Caglaa Tamam öneri verin o halde. Zira posta sadece bana sataşmak için girmiş gibi oldunuz. Buyrun👇🏻👇🏻
Arascyln Sbtgjyrtetuu facebook da emzirme akademisi var bi bak istersen orda yeterli bilgi var düşük tehlikesi yoksa emzirmen de sakınca görmüyorlar
Tuba Ocakhaziran hayir hic rahat degildi. ilk 3 ay hastanede gecirdim ve dogum yaptigim güne kadar kustum🤷🏽♀️ her gebelik farkli gecer diye düsünerek bebegim 1 yasina girince isterim yine bi bebek daha demistim fakat bebegim dünyaya geldikten sonra fikrim degisti ve beklemekten yanayim. Hic kolay bi cocuk degil ve iki tane birden zor olur🙈Tabi Allah nasip edip gönderirse basimin üstünde yeri var onun disinda ama düsünmüyorum🥰
Sbtgjyrtetuu Ocakhaziran hayır kızım kolikti hamileliğim hep hastanede geçti şuan diş çıkarıyor ve yürmüyor emeklemiyor henüz ama iki çocuğa bakabileceğim konusunda kendime güveniyorum üstelik kocam hariç kimse yok yanımda sadece sütten kesmek istemedim istemiyorum da istememdd o onun hakkıama belki yaşayan veya yakını yaşamış olan vardır diye sormak istedim
Sbtgjyrtetuu Edizin_Annesi buna siz karar veremezsiniz belki yaşayan gören bilen vardı vardır diye sordum burda gereksiz yorumlara katılacağına işine bak