Ates_mami Blge1 ben hep boyadım. Hamileyken boyamadigim için doğum sonrası hep berbat durumdaydı çünkü. Çocuk doktorumuza da sormuştum. Boyaliyken kokusu gitmesin yeter demişti. Ya gece uyuttugumda boyadım. Yada annemleri kardeşlerimi çağırıp onlar varken boyadım.
oksitosin Blge1 kokuya sebep olan şey amonyak sanırım, amonyaksız bir boya alıp denemeyi düşünüyorum ben
Ness23 Ben de boyadım.Boyanın kokusunu gidersin diye boyanın içine saç kremi,keratin yağı döktüm.Boya kokusu olmadı kafamda