Ya gerçekten artk ne yapacağımı bilmiyorum bebeğimde alerji var şüphesiyle diyete başlatmıştı çocuk doktor u bir buçuk aydır kakada iki üç kez kan görünce alerji doktoruna götürdüm oda diyeti aç dedi alışacakmış bağırsaklar birde üç damlayı verdi zatiden relaktaz birde probiyotik dün akşam verdim ilk birde sabah bebeğim ağlayarak uyanıyor dün sabahtan beri ama damlaları akşam verdim niyeyse anlayamadım ataktan mı pişikten mi yoksa diyet açtığın için mi ilaçalrdan mı anlamıyorum ya hepsi üst üste 😩niye normal keyifli bir bebeklik geçiremiyoruz