Kızlar bebeğimde alerji çıktı mecbur keçi sütlü mama alıyorum doktor önerisiyle. Kuzenimin bebeğinde de çıktı doktoru mama raporu yazdı ayda 4 tane hakkı var. Doktor bana neden söylemedi böyle bi hak olduğunu acaba? Aranızda alan var mı ne yapmalıyım?