Bunuda yeni duydum galiba başımıza geldi bebeğim 9 aylık olucak misafirliğe gittik çok kucaktan kucaga gezdi yürüme isteği oldugu için yürüttüler hep kollarından tutup eve geldik çığlık kıyamet uyumuyor birden bire kustu kucagımda kendini geri atıyo aglamaya başlıyo sabah kaltıgında da gözü yapışmıştı kirpiklerine kadar çapak olmuş ben açtım gözünü bunların hepsi olurmuş böğür batmasında doğrumu siz ne diyorsunuz başınıza geldimi