Nzrkumsal06 GizemElf aynı durum bende yaşıyorum doğum yaptım 1 ay sonra kabızlığım başladı hakiki doğal zeytinyağı bir kaşık içtim rahatlatıyor kayısı kurusu veya hoşafı kabızlığı önlüyor tavsiye ederim kabızlık duzelene kadar veya leblebi
Kisrakaysel GizemElf gecen bende öyle oldum cnm acile gittim doktor duphalac yazdı anında etki etti bence sende doktora gidip yazdır kendine
Ekim-4 GizemElf dulcosoft al aç karnına iç hemen rahatlarsın doğumdan sonra vermişti doktorum yan etkisi filan yok
mummy Kisrakaysel peki bu ilacı düzenli mı kullanmalı yoksa sıkıntı yaşadıkça mı kronik kabızlığa da çözüm olur mu acaba
fnsscknn Duphalac kimisinde işe yarıyor kimisinde yaramıyor, sizi bozan şeyleri bulun mesela kayısı erik hoşaf günlük tüketin zeytinyağı ile ben de çok yaşamıştım çok zor oluyor
elizsmommy GizemElf magnezi kalsi öneriyorum beyaz bir toz, bi gün sonra etkisini görürsünüz. benim bebeğim de 43 günlük aşırı kabızlığım vardı başlarda onun sayesinde atlattım
Deletedmom_61 GizemElf bebeğim 6 aylık olacak 3.aydan beridir böyle doğum yapan herkeste oluyormuş bazen düzeliyor duphalac ictihimde sorun yok ama aşırı şekerli içemiyorum yine aynısı oluyor
fnsscknn GizemElf GizemElf bence kesinlikle yapabilirsiniz zor durumdaysanız çünkü o kabızlık psikoloji bambaşka
Esratopal GizemElf ben kendimi bildim bileli bu sorunla savaşıyorum ilaçlar doğal yöntemler beslenmemi değiştirmek hiçbiri işe yaramadı ama magnesie calcinee diye doğal içerikli bir toz var ilaç eczanede satılıyor max 50₺ hamileykende kullandım bi kaç doktora sordum doğal içerikli hiçbi zararı yok dediler suanda da ihtiyacım olduğunda kullanıyorum. Gece yatmadan içiyorum sabah mis gibi🙊 Ama doktor bana sürekli kullanma bağırsakların alışmasın demişti hamileyken 2 günde 1 içiyordum doğumdan sonra da bi süre öyle yaptım şimdi yaklaşık 2 aydır kullanmıyorum ve bi sorunum yok şükür🫶🏻
Ozge8_ GizemElf kesin cozum olarak soleyım sıze kendimde dogumdan sonra yasadım 1 cay kasıgı zeytinyagı 1 tane kayısı 1 bardak ışık su ıcın bagırsaklarına anında yumusuyor