merhaba güzel anneler.. sorunum başlıkta.. bebeğim 36 haftalık 2500 gram doğdu.. ilk aylarda gayet normal bir bebekti ama ek gıda ile çok kilo aldı. iştahlı bir bebek yemek istiyor ve yiyiyor.. anne sütü ve ek gıda ile devam ediyoruz.. biraz tembel 10 aylık emekledi şimdi yeni yeni tutunup ayağa kalkıyor tutunarak adım atıyor tek elini tutunca bizimle yürüyor.. çok hareketli bir bebek değil, emeklediğinden, tutunup ayağa kalkmaya başladığından beri biraz hareketlendi.. benim korkum bu kilo böyle devam eder mi? yoksa ileride hareketlendikçe kilo alması azalır mı.. el kadar bebek kilo versin diyemem ama almasa kafi.. bi yol gösterin, bi akıl verin gidişat ne olur sizce?