Ebruelifece 3 aylık bebeğimde hafif öksürük ve hırıltı vardı doktora geldik kan aldı ve rsv virüsü çıktığını söyledi şimdi yatış yapicaz 😢
Kikiriki Ebruelifece 1 aylıkken geçirdik 5 gün yattık hastanede çok şükür hemen toparladı. Çünkü ilerlemeden hemen götürmüştüm bugün başladıysa öksürük ertesi gün hastanedeydim. Kötü yanı hastanede tedavisi edilmesi gereken bir virüs inşallah çabuk atlatırsınniz
Caglaa94 Kikiriki nasıl geçmişti hastane süreciniz neler yaptılar ? Şuan biz de bu virüs nedeniyle hastanedeyiz de