Krbk yani açlık süresi uzadıysa fazla veriyorum bazen 100 bile oluyor. süre kısaysa 60cc falan veriyorum. Zaten ne versem sonuna kadar köklüyor benimki 😂 bende kafama göre veriyorum doyıyorki heralde açlık için hiç ağlamadı. Genelde gazdan ağlıyor kızarıp ıkınıyor. Yeterli olduğunu düşünüyorum verdiğim sütün. Yani kafama göre takılıyorum biraz