tostosata dediğim gibi zaten uyanmadan bir mızmızlanma süreci oluyor o süreçte hemen kalkıp yeniden uykuya dalmasına yardımcı olun öyle ortalama yarım saat bir saat daha uyuyabiliyorlar bu şekilde yavaş yavaş uzatılabilir benim bebeğim 45 günlük mızmızlanınca hemen kalkmamakta çalışıyorum tabi henüz bir düzeni olmadığı için bazen hemen ağlıyor bazen çok emmek istiyor illa iki-üç saat diye tutturmuyorum çok küçük olduğu için ama reflüyü de neden oluyor çok sık emmesi biraz pışpışlıyorum yarım saat bir saatte öyle idare etmesini sağlıyorum