4 ay 9 günlük oğlum var 2 aydan sonra göğüs kafesi yani göğüs ortasinda hafif az da olsa boşluk var nefes alıp verdikçe bellli oluyor oturdugumuz şehire hasteneye götürdük göğüs cerrahisi bakması lazım dedi belki kalbe etki ediyor dedi hastende o bölüm yoktu başka şehre sevk etti dün gittik kalp doktoruna yondendirdi güzel ilgilendiler kalbinde birşey yok dediler kalple alakası yok dedi büyüdükçe ya geçer yada 1 yaşından sonra küçük operasyonla vaumla duzeltilir dedi korkulacak birşey yok dedi bnyi yaptığında su birikiyor oraya hiç böyle bebeği olan varmı ailelerimiz ilk defa gördük diyorlar biraz ayına göre maşallah kilosu iyi ondan diyorlar