Kızım 4 aylik ve 20 günlük olduğundan beri alerji belirtileri yaşıyor. 3 aylik olunca cilt testi de yapıldı ve çoklu gıda alerjisi cıktı. Ben 1 aylıktan beri diyetteyim ayrıca keçi sütlü mama da alıyor. Diyet ve mama şeklinde beslenirken düzelme gösterdi çocuk sonra alerji doktoru keçi peyniri falan diyetinden yavaşca acabilirsin deyince 1 hafta denedik ve ciltte egzema başladı. Hemen kestik .Egzemalar artınca yine doktor yolu gözüktü bu defa mamayı alerji maması şeklinde değiştirdik amaaa resmen en baştaki haline döndü çocuk. Bağırsak tepkisi tamamen geçmişti şimdi mamayı içince kıvranıyor uykuda harap oluyoryavrum .Egzema da şiddetlendi resmen çaresizliğin dibine vurduk.Bu mamayı da yiyemeyecekse ne yapacağım ben?Doktor mamayı devam edin diyor ama asla devam edilecek gibi değil. Var mı böyle bir durum yaşayan? :(