4 aylıkken kontrole götürdüm 6.200 gram 5 aylık olduk hala aynı kilodayız anne sütü ile besleniyoruz bebegim en fazla 5 dk emer emdiginde doktorumuz ise 3 saat süt vermeyin acıksın o zaman nasıl emicek 5 dk dan daha fazla emiyorsa o şekilde emzirin dedi birde evolvia mama yazdı şimdi kullanın demedi eger kısa süre emmeye devam ederse başlıcam mamaya çok üzdü beni bu durum aynı durumda olan bebeklerimiz var mı sonradan toparlanan