Olmazbebek Kızlar bebeğim 9 günlük gaz sıkıntısı var kehribar kolye yada bileklik almayı düşünüyorum ama bazıları ağır gelebilir diyor bebeği küçükken kullanan oldumu siz kaçıncı ayınızda başladınız işe yaradımı
Deletedmom_23 Olmazbebek Geçenlerde burada bir post paylaşıldı. Kehribar sıcağın etkisiyle bebeğin boynunu pişirmiş hep.
Halime0638 Olmazbebek 3.ay olmadan takmamalisin vücudu daha cok taze ben denedim ama yapışıyor vucuduna olmuyor hemen kızarıyor pişik gibi oluyor zaten icin rahat etmiyo görünce büyümesi lazim zaten aldığım kadın bana bilekliği yeni dogdugunda da takabilir aka kolye 3 aylik olmasi lazim demisti ama bileklik de büyük geldi o yüzden buyumesini bekliyorum
Esradinc Olmazbebek 2.5 3 aylıkken başladım bebeğinin tenine göre hareket et derim . Yaz geldi ayak bileğine takacağı bişey alabilirsin
42Eylul07 Olmazbebek 3 ay oncesinde ayak bilegine takiliyor demisti benimm aldigim abla3 ay olunca da boynuna
Tuba Olmazbebek bir sorun yaşamadım, doktor uyurken çıkar demişti sadece. Yani gaz için işe yaradı mı bilemem ama genel olarak çok sakin bir bebekti🙏🏼 Dişlerini de çok rahat çıkarttı.