Miniminnakbebe 3 aylık bebeğim aşırı saç döküyor yanları baya açıldı . Bayramdan sonra keseyim yaza kalmasın diyorum ama hemen de uzasın istiyorum sizinki kaç ayda uzadı? Bir de normal tıraş makinesiyle mi kestiniz nasıl yapmalıyız
Deletedmom_22 Miniminnakbebe canım şuan hiç dokunma bence , bırak uzasın biraz. Benim oğlumun saçı 7,8 aya kadar arkası kel idi 😆arkasında saçları uzayana kadar dokunmadım. 8 aylıkken ilk kez kestirdim bebek kuaföründe traş makine ve makas ikisini de kullandılar
Deletedmom_23 Miniminnakbebe Kesmedim 7 aylık olmak üzere. Asla kesemem❤️ Omuzlarına kadar uzasın istiyorum❤️
TospikOglusum Miniminnakbebe o dökülmeler belli bir süre oluyo sonra acılan yerler tekrar doluyo .oğlum 22aylik hiç kestrmedim saclarini
Miniminnakbebe Deletedmom_22 benim oğlumun saçı var her yerde ama çok dökülüyor ve konak oldu o yüzden rahatlar belki diye düşündüm
Miniminnakbebe Deletedmom_23 şimdi kesmezsem bi daha kesemem zaten yazın istemicem kışın soğuk olacak sonra uzadı diye kıyamicam 🥲
Deletedmom_22 Miniminnakbebe Konak olduysa temizleyebilirsin canım . Döküldüğü de duracak merak etme 🌸
Kattyperryy 5 aya kadar döküldü hepsi kel oldu oglum hic tras surmedik şimdi 7 aylık yavas yavas uzuyo
Kattyperryy Miniminnakbebe sadece yaşlı adamlar gibi arkasi kalmıştı orasida döküldü şimdi sarı sarı cikoyo
Miniminnakbebe Kattyperryy 😊bizim de sarışın tepesi yoğun ama tamamında saçı var yanları hep seyreldi bakalım nereye kadar gidecek böyle 🥲