Gizemlim sadece anne sütü ile beslenen bebekte normal demişti doktor bize. Mamaya 1 çay kaşığı zeytinyağ karıştırırdık, şimdi anne sütü alıyor kabızlık halen devam. Devlet hastanesi lağman yapıyor acile gidince, zararlıymış çok. Özelde fitil yapıp poposunu tahriş ediyorlar, çocukta tramva oldu artık. Bizde 4 5 gün yapmayınca kendimiz fitil ile yaptırıyoruz.