Mirayasel42 bende ali beyden çok çok memnunum.. hatta geçen kızım da çok şiddetli kusma karin ağrısı vardı cumartesi öğleden sonra başladı.ali beye ulaştım instagramdan çalışmıyordu ve il dışındaydı. Biz hemen genesise bir tek çocuk uzmanı nobetciydi gittik ilaç felan verdi ama geçmedi pazartesi hemen ali beye götürdüm apandisit düşünüyorum acele ile çocuk cerrahisine gitmelisiniz dedi ve arkadaşlarını aradı Allah ondan razı olsun bize dr bile ayarladı dağkapı çocuk hastanesinde nasıl sahip çıktı bize.. Biz dağkapı çocuk hastanesine geldik acil de ki çocuk doktoru kim apandisisttten şüphelendi felan dedi ali bey deyince esime dedi ki ali hoca demişse onun tanıları çok iyi dedi . Çocuk cerrah baktı sonra gercekten apandisit patlamak üzereymiş.😔 Allah ondan razı olsun ne diyim.