Merhabalar anneler Adana da yaşıyorum ev 25-26-27 derece sıcaklık olarak en kafama taktığım konu çünkü çok hastalığını gördüm çocuğumun. Nasıl giydirmeliyim atlet kısa kollu altına pijama giydiriyorum yine terliyor acaba nasıl giydirsem olur şorta geçmeliyiz yardımcı olur musunuz