R_y_M 1 aydır kullanıyorum ama sanki etki etmiyor gibi gekiyor gaz damlası samp smpleks olan nurse harveys mi daha iyi geliyor yoksa ikisini aynı anda kullananlar varmıs oluyor mu öyke
Hshsjshs R_y_M ben ikisinidw ayni anda kullandim tam fayda etmiyo zaten kesin garantisi yokki t 3 4 aylik olunca geciyo malesefff
Deva22 R_y_M ben de iki gündür samp simplex kullanıyorum ama çok etki görmedim beraber kullananlar varmış olmadı öyle yapcam.ben de
Saudade R_y_M biogaia ve nurse kullanıyorum müthiş etkili ben çok seviyorum 3 aylığız 2 aydır kullanıyoruz ayrıca etki için 1 hafta aynı saatte verin etki o zaman olur.
minnosanne0 R_y_M her damla her bebeğe iyi gelmiyormuş. şükür bizimkine ilk kullandığımız biogaia ve sab splexi rahatlattı bebeğimi. şimdi sadece sab splexi kullanıyorum.
R_y_M Saudade bende inananın alarm bile kurdum yani düzgün veriyorum aslınds ama sürekli gazı var mama veriyorum ben sizin kız mı erkek mi bebeğiniz
Hshsjshs R_y_M maleseff benim bebegime etmedi bitkisel damla bile kullandim ne faydaaaa kacccckere solugu acilde aldik damla kullanmisken patlamaya geiyodu yavrumm taakii 3 bucuk aylik oldukk kendiliginden gecti cook sukur artik kendi cikariyo gazini cok sukue bin sukur ya cok zor valla gazla ugrasmak Allah yardim etsin
Edshngl R_y_M biz biogaia yı verdik o bayağı iyi geldi, ekstra gaz damlası olarak sabsimplex kullanıyorum ama ihtiyacı oldukça veriyorum nurse harveysi de denedim yutmak istemedi kustu çocuk ☹️ 2 ay 19 günlük 2 aydır biogaia kullanıyorum.
Edshngl R_y_M ayrıca biogaia probiyotik olduğu için bağırsaktaki yararlı bakteri miktarını arttırır ve gaz yapan kötü bakterilere karşı oranının artması gaz şikayetini düzenli kullanımda azaltır bence
Elisatrgt R_y_M ben ikisini de kullandım zamanla etki etmedi mommys billse geçtim anında kesti bir gecede masallahh cok aşırı memnunun parasını sonuna kadar hakediyor
Emine323 R_y_M bende kullanıyorum şuan 2 ay 8 günlüğüz ilk zaman kullansamda bıçak gibi kesmiyordu tabiki ağlamak devam ediyordu sadece biraz yardım ediyordu 50 günlükten sonra azaldı gazımız hala var ama şimdi daha etkili biraz büyüsün azalır
Emine323 R_y_M benimde kırkı çıktıktan sonra bi anda arttı 10 gün daha öyle devam etti sonra azaldı şükür
R_y_M Hshsjshs amin inşallah çok üzülüyorum ya bi dr kötü olan sürekli aglıyor susmuyo baska bi seyi mi var bilmiyorum ki 😢